vineri, 12 martie 2010

RATB- part of my life

Hey there! Dupa ziua de azi, m-am gandit sa las putin deoparte melancolia si sa scriu despre experientele recente. Ce-i drept, majoritatea in autobuz. Ce sa faci?! Esti la un liceu departe de casa-FOARTE DEPARTE de casa- si firma de transport in comun se ocupa cu bunastarea ta si iti ofera o masina noua, cu caldura si destule locuri...zic eu. RATB! Iubitul si adoratul RATB! Hai sa recunoastem ca e placut sa calatoresti cu RATB-ul! NOT!
Pentru inceput- aglomeratia! Ok. Aglomeratia este ceva obisnuit si in alte tari, dar in Romania nu este din cauza populatiei ci din cauza prostiei. In afara de faptul ca masinile vin o data la 20 minute -cate 2-3 deodata- mai vin si arhipline. Nu ar fi o problema daca ar fi tineri care se duc la munca sau adolescenti care se duc la scoala. Dar e plin de mosi si babe- oameni care dealtfel nu au ce face acasa si ies sa se plimbe. Ok! Nu e nicio problema...Nu spune nimeni sa nu iesi, dar plimba-te omule! Dupa ce ca stai in casa ore intregi asteptand sa inceapa "Tanar si nelinistit" mai iesi din casa cu scopul de a te plimba cu RATB-ul. Ca vorba romanului- daca e gratis... Dar nu se termina aici...avem si pretentii.
Baba: Fetito! Scaunul ala este pentru oameni in varsta, pentru gravide, sau pentru handicapati! De ce te asezi tu in loc sa stea altcineva.[in conditiile in care masina era goala]
Eu: Nu vad pe nimeni care nu are loc si ar vrea sa il ocupe pe al meu.
Baba: Ridica-te!
Eu: Poftim?!
Si discutia continua in mod ridicol din partea frustratei in timp ce eu ma enervez, ma ridic si ii intorc spatele. Stii ceva...Fuck off! Eu am abonament, Tu nu! Eu platesc transportul, Tu nu! Eu raman, Tu cobori!
Cum spuneam...daca mergem cu autobuzul trebuie sa avem loc pe scaun. Ca doar e gratis! Uitam insa sa ne mai si spalam...ce-i drept, de la o varsta mai pute carnea pe noi dar pentru asta s-a inventat sapunul si ghici! E ieftin! Si miroase frumos! Ce placut sa te intorci de la liceu si la o statie foarte indepartata de cea la care cobori sa urce o "batranica scumpa" cu mustata si batic in cap si sa puta a branza imputita si a ciorapi nespalati...Ba mai mult de atat, sa stea langa scaunul tau si sa nu se clinteasca din loc decat la statia la care cobori si tu...
Alta chestie simpatica. Sa alergi dupa masina si soferul sa te vada, sa te astepte...alergi... te priveste...usile sunt deschise pentru tine... ajungi in fata lor si cand sa urci se inchid si masina pleaca...fara tine evident. Ce soferi simpatici... vorba unuia din autobuz..."Asta conduce de zici ca transporta cartofi nu oameni".
Ok! Mosi si babe peste tot in autobuz. Evident, ti se spune sa iti dai ghiozdanul jos pentru ca ocupa un loc in plus. Gee! Hai sa facem un targ! Eu imi dau jos ghiozdanul si tu arunci carutul ala care ocupa 2 locuri. Sa vezi atunci ce loc avem!
Altceva...daca faci greseala de a te urca intr-un autobuz plin, ai grija la buzunare si ramai mai langa usa. E al dracu de greu sa iesi! Sunt oameni care nu se clintesc din loc nici daca ii muti cu mitraliera[nu-i asa Aiko^^]! Sau poate s-ar muta...n-ar avea incotro...
Oricum...coate in cap -fara scuze, nu e la moda sa iti ceri scuze...la urma urmei tu ai stat in drum-, picioare calcate de alte picioare, observatii, mosi, babe, imputenie, frane bruste, inghesuiala, toate se gasesc in mijlocul de transport in comun. RATB is the best!
Inchei cu un sfat prietenesc- NU vorbiti cu strainii...pardon...cu babele din autobuz! Exista riscul sa va "indrageasca" asa de mult incat sa nu mai vrea sa coboare, doar doar o mai vorbi putin, ca acasa e cam plictisita sa vorbeasca unui caine care nu ii raspunde...
Anyway...cred ca este kinda fun sa povestesc asta acum, desi maine ma voi enerva iar. RATB is part of my life...nu cred ca ar mai fi la fel fara el...

3 comentarii:

  1. la fel nu ._. dar mai bine da *hug*

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) si eu am trait multe mizerii de-astea. Iar faza cu vorbitul..pana ajung la scoala imi fac capul calendar. Gata cu batranii. A venit vremea sa traim noi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uf... nu merg eu prea des cu RATB-ul, dar sunt perfect de acord cu tot ceea ce spui.
    Si ai uitat de guma de mestecat lipita peste tot -__-
    Ma mir ca nu mi s-a "prins" parul de masina pana acum...^^'

    RăspundețiȘtergere