duminică, 14 martie 2010

Draga privitorule [virgula]

"Draga tabloule,
Stiu ca trebuia sa scriu asta acum...nici eu nu mai stiu cate zile, dar nu am facut-o.
De ce?
Pentru ca nu am stiut ce sa scriu.
Pentru ca nu puteam sa scriu o conversatie la telefon de la ora 1 si nu stiu cat in care vorbeam cu un tablou.
Pentru ca atunci vorbeam despre un subiect care acum nu ma mai afecteaza. Sau cel putin asa vreau sa cred... Asa trebuie sa cred..."

Draga privitorule,
Trebuia sa scrii asta acum 2 saptamani. Pare atat de putin si totusi in 2 saptamani totul se poate schimba radical.
Nici eu nu am stiut ce sa scriu...sau ce sa raspund...
Conversatiile la telefon in care imi spuneai ce simti, imi vorbeai despre viitor, iti faceai iluzii, sperai si nu aveai de gand sa renunti. Credeai ca vorbesti cu un tablou, dar sa stii ca tabloul visator care parea sa nu auda ce spui, te asculta cu multa atentie si te intelegea perfect. Subiectul te afecta si sunt sigura ca te afecteaza si acum. Sunt sigura ca nu ai reusit sa treci peste totu asa usor. Pentru a te vindeca iti trebuie timp, iar pentru tine nu a fost suficient. Este bine sa crezi- asta iti da curaj si forta sa mergi mai departe... Crede in continuare!

"Asa ca acum draga tabloule,
Spune-mi unde am gresit? Unde gresesc?Eu sunt mereu de vina?!Iar s-a suparat pe mine. Ca si atunci.Tu nu te-ai suparat pe mine atunci pentru ca nu simteai nimic.Dar acum? Acum o sa te superi? Acum o sa fie altfel? O sa fie vreodata altfel daca o sa fim in situatia asta? Eu nu stiu. Spune-mi tu."
Acum...draga privitorule,
Nu ai gresit ca ai iubit. Nu a fost vina ta ca nu era persoana potrivita. Nu va fi niciodata vina ta cand iubesti.
Eu nu am sa ma supar pe tine niciodata.Nu ca el. Eu am sa fiu mereu acolo. Indiferent de deciziile pe care le iei, eu am sa te sustin... Fii fericita in continuare!
"Draga tabloule,
Nu stiu daca asta e ceea ce asteptai. Poate te-am surprins.Poate te-am plictisit.Poate te-am pus intr-o situatie in care nu stii ce sa spui. Poate nici eu nu as stii.
Te rog doar sa nu imi spui ca unele intrebari nu au raspunsuri. Ale mele au. Cand iti sunt adresate tie. Mereu au avut si mereu am primit cele mai bune raspunsuri. Mereu ai avut dreptate.In privinta mea.
Raspunde-mi, daca poti, draga tabloule..."
Draga privitorule,
Nu ma asteptam la nimic gresit din partea ta. Surprinsa nu sunt. Plictisita nici atat. Am avut intotdeauna un cuvant de spus...si am incercat mereu sa fie o vorba buna, un sfat demn de urmat. Nu te amagi ca voi stii mereu raspunsul intrebarilor tale, dar gandeste-te ca voi fi mereu acolo. Gandeste-te ca asta nu e o amagire. E o promisiune... Nu lasa capul in pamant. Priveste inainte si gandeste pozitiv. Traieste-ti viata la maxim!
Crede in continuare! Fii fericita in continuare! Traieste-ti viata la maxim! Gandeste-te ca sunt oameni in jurul tau care tin la tine si ZAMBESTE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu