miercuri, 10 martie 2010

Pentru ca imi lipsesti...

Ploua...Picaturile de apa mi se preling in suflet...Ma gandesc la tine. Imi este dor de tine. Tie iti este? Fiecare gand adresat tie ma raneste. Pe tine te raneste? Ma doare sa te stiu departe. Pe tine te doare?
Papusa de portelan...in lumea ta nu ploua. Poate sa ninga-zapada sa iti invaluie sufletul plin de puritate. Poate sa fie ceata-care sa te afunde in ganduri si dorinte proprii. Poate sa fie senin- o oglinda a sufletului tau asemeni soarelui.Dar nu poate ploua...
Aici ploua...Chiar? Pic...pic...pic...Ploua?
Poate ca nu, dar eu asa ma simt. Pamantul este umed. Vantul bate cu putere. Norii nu inceteaza a ma apasa. In lumea mea nu e soare. In lumea mea ploua...
Imi lipsesti papusa de portelan...vino inapoi...vino inapoi si adu cu tine caldura...adu cu tine razele soarelui si in lumea mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu