luni, 24 mai 2010

Poate...

Te ascultam cum povesteai si ma gandeam ca poate nu e chiar atat de rau pe cat pare...poate chiar voi fi fericita... poate nu voi mai suferi ca inainte...poate ca nu mi-ai spus totul doar ca sa ma faci sa ma simt mai bine...poate ai dreptate si merit sa fiu fericita...poate el e ceea ce caut...si poate eu sunt ceea ce cauta el...poate de data asta nu voi mai plange...poate nu ma mai trezesc din vis...poate traiesc realitatea si nu iluzia...poate ma va accepta...poate va fi ceea ce am sperat ca va fi...poate va fi ceea ce am cautat mereu...poate...






[thnx dude:)]

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. As vrea sa stiu despre ce vorbesti, problema este ca nu stiu. Iar acest lucru ma ingrijoreaza. Si ma doare. Suna-ma. Vreau sa stiu daca plangi, daca razi, daca esti trista. Iar eu voi plange cu tine (dude, a trecut asa de mult timp de cand am vorbit...)

    RăspundețiȘtergere