marți, 11 mai 2010

Timpul petrecut cu TINE...niciodata rutina!


Daca inchid ochii si ma gandesc la ceva am sa sfarsesc amintindu-mi de vara trecuta... Daca deschid ochii si ma uit pe fereastra am sa vad cu siguranta parcul in care ne pierdeam vremea...Daca am sa deschid telefonul si am sa caut in agenda, primul nume care imi va aparea la litera N va fi al tau...si apoi imi voi aminti totul. Totul...Este inca viu...Foarte ciudat cum se face ca anumite detalii care par nesemnificative ma pot rascoli mereu...

Nee si tu simti ca ne uneste ceva nu-i asa? Si e mai mult decat o amintire...decat insusi trecutul....este ceva mult mai puternic...PRIETENIA? Mai mult ca sigur. Ma uit in jur si vad cum totul se schimba ,dar cu toate astea, ramane la fel...si noi ne schimbam si totusi ramanem la fel. E un proces continuu pe care il numim rutina. Plictisitor dar adevarat si inevitabil. Tu ma scoti din rutina! Sa imi petrec timpul cu tine nu a fost niciodata o rutina desi de fiecare data cand ne vedem facem aceleasi lucruri. Nu imi pasa. Simpla ta prezenta face ca totul sa decurga altfel...

Nee...ti-am spus de atatea ori asta...si cu toate astea sper ca pentru tine nu a devenit o rutina...TE IUBESC NANA-CHAN!

Un comentariu: