miercuri, 5 mai 2010

Indiferenta...

Este a doua zi cand nu imi vorbesti...Nu-i nimic. Probabil ca ma voi obisnui, desi acum mi se pare imposibil. Stiu acum sigur ca datorita tie am inteles cat de rau doare indiferenta. Si mai stiu ca m-a izbit cam tare si pe neasteptate...
Ai spus ca "Azi nu. N'am chef sa aleg intre tine si R" [4 mai 2010, 15:29] si eu ti-am raspuns..."Nu ai facut deja asta ieri?"[4 mai 2010, 15:33]...si nu mi-ai mai spus nimic...
Nee...dar azi? Azi imi vei vorbi? Ce spui de maine? Dar de poimaine? Dar de candva? Dar de niciodata? Nu va exista acel niciodata nu-i asa? Nu-i asa? NU-I ASA???!!!
Nee...am vazut o baba in autobuz[printre alte sute]... Ma gandeam ca te intereseaza avand in vedere ca de acum mergi cu metroul...M-a impins si m-am uitat urat la ea...dar nu a avut farmec, pentru ca dupa nu m-a mai bufnit rasul cum se intampla de obicei cand sunt cu tine...am fost trista tot drumul...
Nee...nee...nee...err...nothing.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu