joi, 1 aprilie 2010

Imi doresc...

Imi doresc sa zambesc din nou, ca pe vremuri...
Imi doresc sa respir normal cand te intalnesc...
Imi doresc sa ma bucur de fiecare clipa petrecuta cu prietenii mei fara sa ma gandesc la tine...
Imi doresc sa iubesc o persoana care chiar merita...
Imi doresc sa nu plang pentru cei care nu imi merita lacrimile...
Imi doresc sa nu sufar pentru tine...
Imi doresc sa vad totul cu alti ochi...
Imi doresc sa aud mereu vocea persoanelor iubite care ma consoleaza cand am nevoie...
Imi doresc sa simt ca am pentru ce sa lupt...si pentru cine...
Imi doresc sa visez si visele mele sa devina realitate...
Imi doresc sa nu suspin dupa o fantasma...
Imi doresc sa cant mereu dragostea intr-o zi mohorata...
Imi doresc sa nu dezamagesc persoanele apropiate...
Imi doresc sa uit ca ai existat vreodata...
Imi doresc sa traiesc din plin...

Un comentariu:

  1. Si eu imi doresc sa iti revii. Pentru ca, vazandu-te in starea asta, devin din ce in ce mai deprimata. Imi doresc sa zambesti :)

    RăspundețiȘtergere