duminică, 12 septembrie 2010

Finally awakened...

M-am trezit cu gandul la zilele insorite si la valurile marii...
M-am trezit cu gandul la drumetiile amuzante si la cantecele la focul de tabara...
M-am trezit cu gandul la jocul "baba-oarba" si la cazaturile nenumarate cu care m-am ales...
M-am trezit cu gandul la prietenii mei si la glumele la care am ras cu pofta...
M-am trezit cu gandul la briza de pe faleza si la prima imbratisare...
M-am trezit cu gandul la chitara mea care suna atat de dulce in mainile tale...
M-am trezit cu gandul la primele lacrimi varsate din dragoste...
M-am trezit cu gandul la escapadele lunilor de iulie si august de care parintii nu vor afla prea curand...
M-am trezit cu gandul la frappe-ul care nu va mai avea acelasi gust in lunile de iarna...
M-am trezit...si uitandu-ma in urma totul pare atat de indepartat si strain, precum povestile de pe paginile unei carti pe care o tii pentru prima data in mana.
M-am trezit si acum realizez ca tot ce a fost ramane in trecut si oricat de mult as incerca sa schimb asta nu voi reusi...
M-am trezit la realitate si imi dau seama ca tot ce am trait pana acum a facut parte dintr-un univers paralel in care as vrea sa ma pierd pentru totdeauna...
M-am trezit...M-am trezit si regret...M-am trezit in sfarsit...

2 comentarii:

  1. deci... superb.
    ai redat aici tot ceea ce si eu as fi vrut sa spun si nu pot. un sentiment de nostalgie, dar si de durere profunda. ma doare sa citesc ceea ce ai spus tu, dar este frumos.

    stii, vara s-a terminat. nu imi place iarna. e frig.
    maine dimineata ma trezesc la 7.
    toti ne trezim, nu ?
    suki yo.

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm pai nici mie nu imi place sa ma trezesc...adica stii asta .. [ 6 15 =_=..
    poate ca de fapt nu te-ai trezit ..poate ca te-ai trezit in alt vis ..unul cu inceput ciudat care va avea un final perfect .. mie imi place cum suna :-?
    de fapt poate chiar te-ai trezit .. dar realitatea poate fi mai frumoasa decat un vis alcatuit din amintiri.

    RăspundețiȘtergere