luni, 22 februarie 2010

And that was her decision...

Te-ai departat...Te-ai departat si numai eu simt asta...

"Nu e adevarat!"

Nu realizezi. Nu vrei sa realizezi! Ai ales-o pe ea. Si ea nu te iubeste cum te iubesc eu. Eu te-am cunoscut prima! Eu ti-am fost alaturi! NU EA! Eu ti-am facut cunostinta cu ea. Ce greseala...
"Nu e adevarat!"
Nu realizezi. Nu iti dai seama ca ranesti. Nu te uiti in jur. Iti pasa numai de bunastarea ei. De fericirea ei. Nu si de a mea! Eu am fost prima! Daca ai putea, m-ai trimite pe mine acolo si ai aduce-o pe ea aici...
" Nu e adevarat!"
Nu realizezi. Inca nu realizezi. Esti atat de importanta...Chiar nu realizezi...
"Nu e adevarat!"
Ba este...din pacate este...

Un comentariu:

  1. Stii tu ceva, dar nu vrei sa vezi adevarul. Ai parerea ta gresita si te incapatanezi sa o crezi.
    Ai scris foarte frumos, dar este fals. Eu te iubesc. Si ea te iubeste. Amandoua te iubim.
    Nu plange, nu fii trista, suntem alaturi de tine.
    Orice s-ar intampla ^^

    RăspundețiȘtergere